Friday, December 31, 2010

Selamat Tahun Baru 2011

Assalamualaikum.....





holaa holla.......


Selamat Menyambut Tahun Baru 2011....



dan.....




Selamat Ber Blogging Tengku Noraisyah Tengku Zahari......




hahahahahaha......org lain dh lama dh berbelog.....pendek kata diorang sume dah expert dh....klu kumpulkan semua ape yg diorang tulis dh bleh buat novel berbijik2 dah!!.......=)




tp






SAYA?!!





errr.............




malu la nak ckp.......






saya.........err...............








hehehehe......ni Blog yg ke-3 saya.......HARAP MAKLUM....






cuma............








CUMA APE??!!.........(nada marah!)





relax2........




cuma blog ni adalah BLOG PERSONAL saya yg PERTAMA!!!





hahaha......jakun betul aku ni....tu pn nak cakap ke....kui3






WHATEVER!!!







huh!.......ape pn....sempena Tahun Baru org putih ni jom kita teruskan azam Tahun Baru Islam kita...(err....aku ada buat azam ke?...lupa!....).......semoga semua orang berjaya dunia dan akhirat......














wassalam.....

No comments:

Post a Comment